Amb 30 anys girant per tot el món del Japó a l'Illa Reunió, de Seattle a Múrcia, Los Excéntricos defensen amb força l'art del clown. El 2011 reben el Premi Nacional de Cultura a Catalunya.
Comediants, músics, malabaristes, aquest trio atípic va revolucionar la figura del clown amb la seva poètica surrealista.
Divertits, commovedors i intel·ligents, són capaços de mantenir l'equilibri entre classicisme i modernitat i fer-nos riure sense parar.
Són ja Patrimoni Cultural de la Humanitat!
The Melting Pot Pourri! seva nova creació és una selecció dels seus millors esquetxos juntament amb novetats, una diva desafinada, una aspiradora boig ... acompanyat de música en directe amb instruments sorprenents. Són autèntics i inconfusibles. El millor de Los Excéntricos!
The Melting Pot Pourri!
Descripció:
Companyia:
Carpa
Carrer
Sala